Home-Styling | Ana Antunes: Homestyling for teen girls

Tuesday, January 3, 2012

Homestyling for teen girls

A few of my blogger friends have been asking me to post about girls rooms. Well... here are some of my favorites!That first one reminds you of something? Yup that fabulous mix of shades Tangerine Tango and Turquoise. Gorgeous isn't it?

***

Algumas das minhas amigas seguidoras do blog e do facebook me têm enviado mensagens a pedir sugestões para quartos de meninas. Aqui ficam alguns favoritos. Este primeiro faz lembrar alguma coisa? Claro a fabulosa mistura do tangerine tango com o turquesa. Lindo não é?


thibaut fabrics


via House Beautifull
via House to Home - love the giant flower on the bed! and the chevron rug!...
Massuco Warner Miller
via Serena and Lilly
Tobi Fairley
via pinterest

via pinterest
via pinterest - I specially like this one!
via casacláudia brasil

via zimbio
via House to Home

via House to Home

via pinterest
Mostrem às vossas meninas e descubram qual é o favorito. 
Eu acho que tenho uma ideia...

Até Amanhã
Ana Antunes

11 comments :

  1. O rosinha do pinterest elas devem adorar. Só não gosto muito de camas tão altas. Mas o que prefiro é o do Tobi Fairley, excepto o padrão.

    ReplyDelete
  2. São absolutamente divinos!!!

    bjs

    ReplyDelete
  3. Ever so sweet rooms dahhling! By far my favorite is the first one!

    ReplyDelete
  4. so gorgeous! that first room reminds me of a serena and lily duvet print. love it! happy new year, doll! xo

    ReplyDelete
  5. Oi Ana,
    Dificil escolher...mas o de parede listrada me ganhou!
    Bjus
    Paula Kasas
    Acabamentos e Complementos

    ReplyDelete
  6. Yup gotta admit that first one was first for some reason! I love it. Thank you for the comments.

    ReplyDelete
  7. My 13 year old asked for her room to be redone for her Christmas present. We are busily making it look more modern and clean with completely different colors. I loved getting to see these photos and sharing them with her for ideas! Beautiful pictures -- I'm off now to Pinterest them!

    ReplyDelete
  8. Olá Ana,

    São todos espectaculares, mas de facto o primeiro destaca-se. Que tal fazer um post deste para teen boys??? Precisa-se, lol

    Beijinhos

    ReplyDelete
  9. São lindos!!Adora ver ideias para um quarto de bebe!!:)

    ReplyDelete
  10. Adorei o quarto amarelo <3 é perfeito para mim ... Beijinhos :)

    ReplyDelete
  11. Todos eles são os quartos que nos fariam sonhar...Look clean e muito femininos! O primeiro deixa-me assim com aquela sensação de que o meu quarto tem ainda um potencial enorme para explorar... Tenho de arranjar algo Tangerine! E o lilás é a minha paixão realizada no quarto da minha filha...Simplesmente ADORO!!

    ReplyDelete

Comments here:

Blogs do Ano - Nomeado Decoração